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Holger J. Schmidt

Prof. Dr. Holger J. Schmidt

FB Wirtschaftswissenschaften, Hochschule Koblenz

Konrad-Zuse-Straße 1, 56075 Koblenz, Raum: K.003

  • 0261/9528-182
  • 0000-0002-4252-7527
Publikationen
Ergebnisse pro Seite:  10

Schmidt, Holger J.; Braun, David

Die Übereinstimmung von Markenidentität und Markenimage : Konzeptionelle Diskussion und fallstudienbasierte Evaluation am Beispiel der FIFA

transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 70. H. 3. 2024 S. 37 - 42


Schmidt, Holger J.; Albert, Vakhtang Daniel

Al-based B-to-B brand redesign : A case study

Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 69. H. 4. 2023 S. 46 - 52


Henseler, J.; Schmidt, H. J.; Redler, J.

Design Science and Marketing: A Perfect Couple

Journal of Creating Value. Bd. 9. H. 2. SAGE Publications 2023 S. 160 - 165


Lückenbach, Florian; Schmidt, Holger J.; Henseler, Jörg

Building brand meaning in social entrepreneurship organizations : the social impact brand model

Journal of Brand Management. Bd. 30. H. 3. Springer 2022 S. 207 - 226


Schmidt, Holger J.; Hesse, Andreas

Employees as Corporate Influencers and Co-creators of Brand-Meaning

transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 68. H. 4. 2022 S. 32 - 37


Hesse, Andreas; Schmidt, Holger J.; Bosslet, Ronja et al.

How posting in social networks affects employee-based brand equity

European Journal of Marketing. Bd. 56. H. 7. Emerald 2022 S. 1907 - 1925


Redler, Joern; Schmidt, Holger J.

I know that I know nothing : exploring the managerial relevance of recent orientations in brand management research

Journal of Brand Management. Bd. 29. H. 5. Springer 2022 S. 498 - 511


Schmidt, Holger J.; Steenkamp, Pieter

Beware, an underdog may bite: literature review and brand management framework in the context of underdog brands

Journal of Brand Management. Bd. 29. H. 1. Springer 2021 S. 85 - 110


Rodrigues, Clarinda; Schmidt, Holger J.

How the Creative Class Co-creates a City’s Brand Identity : A Qualitative Study

Journal of Creating Value. Bd. 7. H. 1. SAGE Publications 2021 S. 19 - 43


Schmidt, Holger J.; Baumgarth, Carsten; Boltz, Dirk-Mario

Innovative Markenwissenschaft #1: Methoden

Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 67. H. 2. 2021 S. 64 - 69