Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
Holger J. Schmidt

Prof. Dr. Holger J. Schmidt

FB Wirtschaftswissenschaften, Hochschule Koblenz

Konrad-Zuse-Straße 1, 56075 Koblenz, Raum: K.003

  • 0261/9528-182
  • 0000-0002-4252-7527
Publikationen
Ergebnisse pro Seite:  10

Schmidt, Holger J.; Albert, Vakhtang Daniel

Al-based B-to-B brand redesign: A case study

transfer – Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 69. H. 4. 2023 S. 46 - 52


Lückenbach, Florian; Schmidt, Holger J.; Henseler, Jörg

Building brand meaning in social entrepreneurship organizations : the social impact brand model

Journal of Brand Management. Bd. 30. H. 3. Springer 2022 S. 207 - 226


Hesse, Andreas; Schmidt, Holger J.; Bosslet, Ronja et al.

How posting in social networks affects employee-based brand equity

European Journal of Marketing. Bd. 56. H. 7. Emerald 2022 S. 1907 - 1925


Redler, Joern; Schmidt, Holger J.

I know that I know nothing : exploring the managerial relevance of recent orientations in brand management research

Journal of Brand Management. Bd. 29. H. 5. Springer 2022 S. 498 - 511


Schmidt, Holger J.; Steenkamp, Pieter

Beware, an underdog may bite: literature review and brand management framework in the context of underdog brands

Journal of Brand Management. Bd. 29. H. 1. Springer 2021 S. 85 - 110


Rodrigues, Clarinda; Schmidt, Holger J.

How the Creative Class Co-creates a City’s Brand Identity : A Qualitative Study

Journal of Creating Value. Bd. 7. H. 1. SAGE Publications 2021 S. 19 - 43


Schmidt, Holger J.; J. Ind, Nicholas; Iglesias, Oriol

Internal Branding - In search of a new paradigm : Guest editorial

Journal of Product & Brand Management. Bd. 30. H. 6. Emerald 2021 S. 781 - 787


Schmidt, Holger Joerg; Ind, Nicholas; Guzmán, Francisco et al.

Sociopolitical activist brands

Journal of Product & Brand Management. Bd. 31. H. 1. Emerald 2021 S. 40 - 55


Baumgarth, Carsten; Boltz, Dirk-Mario; Schmidt, Holger J. et al.

Fresh perspectives on brand management

Journal of Marketing Management. Bd. 36. H. 11-12. 2020 S. 973 - 980


Hesse, Andreas; Schmidt, Holger J.; Baumgarth, Carsten

How a Corporate Influencer Co-creates Brand Meaning : The Case of Pawel Dillinger from Deutsche Telekom

Corporate Reputation Review. Bd. 24. H. 4. Springer 2020 S. 191 - 204