Prof. Dr. Dominik Austermann
Fachbereich Wirtschaft, Hochschule Mainz
- 06131/628-3208
Austermann, Dominik; Wolff, Mathias
Corporate Learning per App: Lernen, wie es euch gefälltManagerSeminare. Bd. Special Digital Leadership. 2021 S. 28 - 32
Austermann, Lara; Austermann, Dominik
Agiles ManagementBonn: Litello 2020
Austermann, Dominik
Alles wird agil - mehr Flexibilität und KundennäheBöcker, Jens ; Opdemom, Peter (Hrsg). Digital Business. Bonn: Litello Verlag 2020 S. 100 - 105
Austermann, Dominik
McKinseys, BCGs und Bains agiles BeratungsangebotAgile review. Bd. Sonderausgabe. 2020 S. 34 - 40
Austermann, Dominik
Wege zur digitalen Hochschule (Gastkommentar)Handelsblatt. Bd. 171. 2020 S. 64
Brettel, Malte; Land, Simon; Thalmann, Julia et al.
Cultural differences in leadership in SMEs: new product development in China and GermanyEuropean Journal of International Management. Bd. 6. H. 6. Inderscience Publishers 2012 S. 651 - 675
Austermann, Dominik; Brettel, Malte; Engelen, Andreas
Antecedents of New Product Development: A comparison between Germany and ChinaAMA Winter Educators' Conference Proceedings. 21. Aufl. Chicago. 2010 S. 373 - 374
Brettel, Malte; Engelen, Andreas; Land, Simon et al.
Forward Channel Integration and Performance: An Application of Transaction Cost Eco-nomics and the Misalignment ConceptJournal of Marketing Management. Bd. 27. H. 1-2. Chicago. 2010 S. 41 - 59
Austermann, Dominik
Antecedents of New Product Development: National, Culture and Situational ModeratorsKonferenzbeitrag bei AOM. 2009
Austermann, Dominik
Einflussfaktoren der Produktentwicklung : ein interkultureller Vergleich zwischen Deutschland und ChinaRWTH Aachen. 2009
Austermann, Dominik
Giving up Linearity: How Does the Nature of Relationships in Management Differ across Cultures?Konferenzbeitrag bei AOM. 2009
Austermann, Dominik
The Mediating Role of New Product Development between Entrepreneurial Orientation and PerformanceKonferenzbeitrag bei AOM. 2009
Austermann, Dominik
KI für nachhaltige KleidungsproduktionHarvard Business Manager.
Austermann, Dominik
Why Pulse Surveys Often Fail: A Conceptual Analysis of Issue Ownership in Teams With-in a Multilevel Trust FrameworkEuropean Management Review.