
Prof. Dr. Fee Steinhoff
FB Wirtschafts-und Sozialwissenschaften, Hochschule Koblenz
- 02642/932-233
Schulz, Jörn; Steinhoff, Fee; Jepsen, Kathrin
Strike While the Iron Is Hot : User Centricity Adapted to the Agile Innovation Development ProcessPfeffermann, Nicole; Gould, Julie (Hrsg). Strategy and Communication for Innovation. 3. Aufl. Cham: Springer International Publishing 2017 S. 349 - 365
Steinhoff, Fee; Trommsdorff, Volker
Innovation Marketing : An IntroductionPfeffermann, Nicole ; Minshall, Tim; Mortara, Letizia (Hrsg). Strategy and Communication for Innovation. 2. Aufl. Heidelberg: Springer 2013 S. 161 - 172
Trommsdorff, Volker; Steinhoff, Fee
Innovationsmarketing2. Aufl. München: Vahlen 2013 428 S.
Steinhoff, Fee; Breuer, Henning
User-Centered Radical Innovation at Telekom Innovation Laboratories : Tools and Methods to Generate New Propositions for Mobile PaymentPfeffermann, Nicole ; Minshall, Tim; Mortara, Letizia (Hrsg). Strategy and Communication for Innovation. 2. Aufl. Heidelberg: Springer 2013 S. 381 - 395
Breuer, Henning; Wogatzky, Mitja; Sauermann, Julia et al.
Gemeinsam die Welt von Morgen gestalten : das Berliner Innovationsforum der Telekom Innovation Laboratoriesonline. 2012
Wogatzky, Mitja; Sauermann, Julia; Breuer, Henning et al.
Turning fiction into the road ahead : the Local Innovation Panel of Deutsche TelekomKaczmirek, Lars; Irmer, Christoph; Hellwig, Otto; Taddicken, Monika; Welker, Martin (Hrsg). Proceedings / 14th General Online Research Conference GOR 12 : Mannheim 2012. Berlin: Deutsche Gesellschaft für Online-Forschung e.V. (DOGF) 2012 S. 27
Steinhoff, Fee; Breuer, H.; Wogatzky, M.
On the unique potential of local innovation panelsProceeding of International Product Development Management Conference (IPDMC). Delft. 2011
Chartron, Jeannine; Steinhoff, Fee; Paulssen, Marcel
User Driven Innovation@Telekom Laboratories : Das InnovationsforumIdeen- und Innovationsmanagement. Bd. 37. H. 1. Erich Schmidt Verlag 2011 S. 14 - 17
Steinhoff, Fee; Trommsdorff, Volker
Conjoint-based measurement of benefits of product functions and generation of target pricesSchmeisser, Wilhelm (Hrsg). Innovation performance accounting : financing decisions and risk assessment of innovation processes. Berlin: Springer 2010 S. 351 - 363
Steinhoff, Fee; Arnold, Heinrich M.
Der Nutzer im Mittelpunkt der Forschung und Entwicklung : User Driven Innovation bei den Deutschen Telekom LaboratoriesHischke, Sven et al. (Hrsg). Erst fragen, dann machen - mit Marktwissen zum Erfolg digitaler Innovationen ; Exzellenz Netzwerk IP ; Nationaler IT Gipfel. Berlin: Vistas 2010 S. 143 - 164
