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Fachbereich Wirtschaft

Hochschule Mainz

Lucy-Hillebrand-Straße 2, 55128 Mainz
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Publikationen
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Walser, Manfred

§ 113 Arbeitnehmerüberlassung

Arbeitsrecht, Handbuch für die Praxis. 11. Aufl. Frankfurt a.M. 2023 S. 2182 - 2230


Walser, Manfred

§ 1b AÜG

Arbeitnehmerüberlassungsgesetz. Frankfurt a.M. 2023 S. 628 - 663


Sobania, Dominik; Schweim, Dirk; Rothlauf, Franz

A Comprehensive Survey on Program Synthesis With Evolutionary Algorithms.

IEEE Trans. Evol. Comput. Bd. 27. H. 1. 2023 S. 82 - 97



Mehler-Bicher, Anett; Steiger, Lothar

Augmented Reality im Vertrieb

Binckebanck, Lars; Elste, Rainer; Haas, Alexander (Hrsg). Digitalisierung im Vertrieb: Strategien zum Einsatz neuer Technologien in Vertriebsorganisationen. 2. überarbeitete. Aufl. Berlin. 2023 S. 427 - 445


Moradlou, Hamid; Skipworth, Heather; Bals, Lydia et al.

Balancing the Exploitation-Exploration Paradox During Major Geopolitical Disruptions

Boston. 2023


Hilgert, H.; Diehl, M.; Hillebrandt, Isabelle et al.

Boosting Learning Outcomes in the Digital Era: An Inter-Disciplinary App Prototyping Approach

MMA (Online). online. 2023


Rank, Susanne; Rovai, Serena

Case Study Cucinelli: Servant and ethical leadership for social responsibility and humanism

Made in Italy and the Luxury Market. Heritage, Sustainability and Innovation. London. 2023 S. 116 - 126


Mitzscherling, C.; Hillebrandt, Isabelle

Corporate Social Responsibility Marketing in the Fashion Industry

Summer AMA (Hybrid). San Francisco. 2023