Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen

Institut für Wirtschaftswissenschaft

Institut für Management / Universität Koblenz

Universitätsstraße 1, 56070 Koblenz
  • 0261/91 19-302
  • 0261/
Publikationen

Schaarschmidt, Mario; Walsh, Gianfranco; Dose, David B. et al.

Customer integration, fairness perceptions, and silent endurance in digital versus human service interactions

European Management Journal. Bd. ahead-of-print. Elsevier B.V. 2021 S. 1 - 10


Christ-Brendemühl, Sonja; Schaarschmidt, Mario

The impact of service employees’ technostress on customer satisfaction and delight: A dyadic analysis

Journal of Business Research. Bd. 117. Elsevier B.V. 2020 S. 378 - 388


Christ-Brendemühl, Sonja; Schaarschmidt, Mario

Frontline backlash: service employees’ deviance from digital processes

Journal of Services Marketing. Bd. 33. H. 7. Emerald 2019 S. 936 - 945