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Erscheinungsjahr
18 Treffer
- Boll, David; Müller, Harry; Sidki, Marcus
- Determining the drivers of earnings management among municipal enterprises: Evidence from Germany
- Public Money & Management. Bd. 42. H. 7. Informa UK Limited 2022 S. 501 - 510
- Brunnbauer, Matthias; Piller, Gunther; Rothlauf, Franz
- Top-Down or Explorative? A Case Study on the Identification of AI Use Cases.
- PACIS. 2022 S. 161
- Rump, Jutta; Eilers, Silke
- Arbeiten in der neuen Normalität : Sieben Trilogien für die neue Arbeitswelt
- Berlin: Springer Gabler 2022 278 S.
- Darimont, Barbara
- Anmerkungen zur Armutsbekämpfung in der VR China
- Zeitschrift für ausländisches und internationales Arbeits- und Sozialrecht (ZIAS). Bd. 14. H. 2. Heidelberg: C. F. Müller 2022 S. 64 - 68
- Coblenz, Maximilian; Grothe, Oliver; Herrmann, Klaus et al.
- Smooth bootstrapping of copula functionals
- Electronic Journal of Statistics. Bd. 16. H. 1. Institute of Mathematical Statistics 2022
- Dressler, Marc
- Generic strategic profiling of entrepreneurial SMEs – environmentalism as hygiene factor
- International Entrepreneurship and Management Journal. Bd. 19. H. 1. Springer Science and Business Media LLC 2022 S. 121 - 150
- Dressler, Marc; Paunovic, Ivan
- Strategic brand innovation – an explorative study of up- and downstream brand innovation practices in SME wineries
- International Journal of Wine Business Research. Bd. 35. H. 1. Emerald 2022 S. 66 - 88
- Dressler, Marc
- Innovation Management in Wine Business – Need to Address Front-End, Back-End, or Both?
- Wine Business Journal. Bd. 5. H. 1. Sonoma State University 2022 S. 27 - 43
- Dreßler, Marc
- Vermarktungsanalyse neuer Rebsorten: Differenzierungspotenzial und vielversprechendes Preisniveau
- Stoll, Manfred; Schultz, Hans-Reiner (Hrsg). Deutsches Weinbaujahrbuch 2022. Stuttgart: Eugen Ulmer 2022 S. 46 - 52
- Dreßler, Marc
- Strategische Markenbildung als Schlüssel zum Betriebserfolg
- Der Deutsche Weinbau. H. 25-26. 2022 S. 18 - 22