Suche
Kategorie
Erscheinungsjahr
149 Treffer
- Fröhlich, Jan; Hillebrandt, Isabelle
- Welche Rolle hat ein Social Media-Manager?
- Forum der Hochschule Mainz. Mainz. 2022
- Redler, J.; Hillebrandt, I.; Holland, H.
- Zur Überbewertung des Dialogcharakters von Social Media
- Transfer: Zeitschrift für Kommunikation und Markenführung. Bd. 88. H. 1. 2022 S. 16 - 23
- Tate, Wendy L.; Ellram, Lisa. M.; Bals, Lydia
- Handbook of Theories for Purchasing, Supply Chain and Management Research
- Cheltenham. 2022
- Schober, Kay-Uwe
- Klimawandel als interdisziplinäre Herausforderung
- B. Augustin (Hrsg). Forschungskosmos "Angewandte Forschung an Hochschulen". Berlin. 2022
- Walser, Manfred
- Vereinbarkeit eines Boykott-Verbots mit Art. 11 EMRK, Anmerkung zu EGMR, Nr. 45487/17
- EuZA. Bd. 0. 2022 S. 338 - 351
- Kindsvater, Marcel; Schaffert, Markus
- Mapping tranquil landscapes with social media data. A case study in the context of sustainable transformation
- FIG Peer Review Journal. Copenhagen. 2022 S. 1 - 19
- Schorer, M.; Hillebrandt, I.
- Tell Me More:The Importance of Voice Assistants for Marketing and Branding
- Summer AMA (Hybrid). Bd. 33. 2022 S. 897 - 913
- Becht, J.; Hillebrandt, I.
- Whats your Purpose: An Analysis of the Effects of Communicating Corporate Purpose
- Summer AMA (Hybrid). Bd. 33. 2022 S. 175 - 193
- Bals, Lydia; Tate, Wendy; Ellram, Lisa
- Introduction to Circular Economy Supply Chains: From Supply Chains to Value Systems
- Circular Economy Supply Chains: From Chains to Systems. Cheltenham: Emerald Publishing Limited 2022 S. 3 - 27
- Wolff, Christian; Schaffert, Markus; Cruz, Christophe et al.
- National Migration in rural Germany: A complex network perspective on interdependencies for elderly migration and well-being
- French regional Conference on Complex Systems. Bd. hal-03671836. Paris. 2022