Suche
Kategorie
Erscheinungsjahr
2189 Treffer
×
Publikationen
×
Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau
×
Hochschule Worms
- Schneider, Jan G.
- Intelligible Texturen: Welche Rolle kann ChatGPT bei der Aufsatzbewertung spielen?
- Virtuelles Kompetenzzentrum: Schreiben lehren und lernen mit Künstlicher Intelligenz (VK:KIWA) (Hrsg). Wuppertal. 2024 S. 1 - 24
- Bluhm, Lothar; Kühn, Walter
- Wirkendes Wort. Deutsche Sprache und Literatur in Forschung und Lehre
- Bd. 74. H. 1. Trier: WVT 2024
- Keidel, R.; Acharya, S.; Adamová, D.
- Data-driven precision determination of the material budget in ALICE
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 22
- Acharya, S.; Adamová, D.; Keidel, R.
- Modification of charged-particle jets in event-shape engineered Pb−Pb collisions at sNN‾‾‾‾√=5 TeV
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 21
- Acharya, S.; Adamová, D.; Keidel, R.
- Measurements of jet quenching using semi-inclusive hadron+jet distributions in pp and central Pb−Pb collisions at sNN‾‾‾‾√=5.02 TeV
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 53
- Acharya, S.; Adamová, D.; Keidel, R.
- Observation of medium-induced yield enhancement and acoplanarity broadening of low-pT jets from measurements in pp and central Pb−Pb collisions at sNN‾‾‾‾√=5.02 TeV
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 19
- Mileva, Aleksandra; Wendzel, Steffen; Franqueira, Virginia
- Proceedings of the 2023 European Interdisciplinary Cybersecurity Conference: Stavanger, Norway
- EICC. New York: ACM 2023
- Acharya, S.; Adamová, D.; Keidel, R.
- Dielectron production in central Pb−Pb collisions at sNN‾‾‾‾√ = 5.02 TeV
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 38
- Acharya, S.; Adamová, D.; Keidel, R.
- System size dependence of hadronic rescattering effect at LHC energies
- arXiv.org (Hrsg). Genf. 2023 S. 1 - 26
- Müller, Svenja
- Risk literacy in mathematical modelling: Approach to handle uncertainties in the context of microplastic
- Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (Hrsg). Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Budapest. 2023 S. 1299 - 1306